LXV Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Integracyjnymi im. gen. Józefa Bema

Aktualności

Wycieczka integracyjna IA, ID oraz IE

Dnia 24 września 2018r. klasa IA, ID oraz IE pod opieką p.prof. Beaty Fijałkowskiej, p.prof. Agaty Przybyszewskiej oraz p.prof. Katarzyny Smok udały się na wycieczkę integracyjną do miejscowości Piękna Góra, koło Giżycka na Mazurach.

Autokar odjechał spod szkoły około 7:30, a podróż trwała 6godzin. Ośrodek „Gwarek”, w którym byliśmy zakwaterowani znajdował się w pięknej okolicy, nad samym jeziorem Tajty.

Po przyjeździe na miejsce i rozpakowaniu bagaży udaliśmy się na obiad, po którym od razu ruszyliśmy na zajęcia. Pierwsza grupa na warsztaty -„Ja i moja klasa”, druga zaś - „Szkoła komandosów”. Po 1,5 godziny zamieniliśmy się. Po ich zakończeniu nie dano nam jednak odetchnąć w pokojach, zaraz po kolacji, około godziny 20:30 odbyło się bowiem ognisko integracyjne, podczas którego animatorzy zapewnili nam masę gier i zabaw. Mieliśmy też szansę zjeść pieczone kiełbaski, napić się gorącej herbaty oraz spędzić wspólnie czas.

Drugiego dnia wycieczki zaraz po śniadaniu klasa IA i IE udały się na warsztaty ze sztuki komunikacji i rozwiązywania konfliktów, a ID na gry XXL. Po przerwie obiadowej połowa z nas ruszyła na park linowy, reszta zaś na „old street games”. Wieczorem wszyscy graliśmy wspólnie w grę terenową, biegając po okolicach ośrodka i pobliskim lesie-momentami krzycząc ze strachu.

Ostatniego dnia (26 września), tuż po śniadaniu wybraliśmy się na plażę zrobić pamiątkowe zdjęcia, następnie animatorzy zabrali nas na „team building”, czyli gry zespołowe w okolicy ośrodka, a około godziny 12 wyjechaliśmy do Warszawy, do której udało nam się dojechać o godzinie 18.

Wszyscy uczestnicy uważają, że wycieczka się udała, a dzięki tak szerokiej i różnorodnej ofercie zajęć uczniowie mieli szansę nie tylko zintegrować się z kolegami ze swojej klasy, ale także z innymi rówieśnikami ze szkoły. Sprzyjała też temu lokalizacja ośrodka, która całkowicie odizolowała nas od świata.

Zuzanna Gromek
klasa IE

Fotorelacja z wyjazdu

Ogłoszenia

• 2018-09-27
    Zarządzenie w sprawie dodatkowych dni wolnych od zajęć dydaktyczno-wychowawczych
  • 2018-04-10
    Konkurs dla uczniów klas gimnazjalnych
  • 2017-10-24
    OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO PRACY (Aktualizacja)